fredag 5 april 2013

OM OSS

Lite information om oss "tokiga", här i Peckelösa tycker jag hör till.....Jag(Christina)är faster till Projekteraren(Carina)och vi har alltid varit vänner/kompisar då det bara skiljer 4 år emellan oss. Efter många turbulenta år för min del, så landade jag här och det har jag aldrig ångrat.
Dels får jag en massa stöd o hjälp å sen kan jag ju utöva min terapi,, så mycket jag vill i denna stora trädgård där det alltid finns att göra, gör vad jag orkar och kan, efter ett Stroke för 2 år sedan. Älskar att sätta händerna i jorden. Projekteraren planerar, fixar, har en massa ideér, snickrar och murar, vilket jag inte kan, men jag är hantlangare när hon sätter igång. När hon är som värst brukar jag kalla henne Duracellkaninen!
Vi har två stora hundar vid namn Primus och Ozzy som är av rasen Curly Coated Retriver och de älskar att hjälpa oss att gräva, på gott och på ont! Tyvärr börjar de att bli gamla nu så vi vet inte hur länge vi får ha dom kvar

OZZY
PRIMUS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar